Kuzucum benim içer biraz karışık ya bende subattan beri deniyoruz doktora galan gittim gözüktüm sol tarafımda 2 cm çikolata kisti çıktı o yüzden bizi zorluyor bir süre inofolic kullandım yine olmadı geçen ay klomen ve çatlatma iğnesi oldum yine olmadı ama geçen ay adetim toplasan 2,5 gün ve kahverengi şekilde geldi en açık gördüğüm vişne çürüğüydü öyle söyliim benimde pek umudum yok genelde 1 2 gün gecikmem oluyor zaten göğüslerimde agrı kasıkta agrı hep yaşıyorum her ay test alıyordum hadi bu sefer hadi bu sefer diye bu ay almadım bıraktım bugun 3 günü gecikmemin bakalım artık nolucak bilemiyorum 😊