Sigaranın içindeki zararlı maddeler kanserojen olanlar. Bunlar da içtiğiniz gibi bebeğe ulaşmıyor. Size bile zarar vermesi için vücudunuzda belli bir oranı geçmesi gerekiyor. Sizde birikim olduktan sonra fazla olması durumunda bebeğe geçer evet. Sonucta zararlı oldugunu biliyorsunuz ve her ihtimali göz önünde bulundurmalısınız. Fakat illa içiyorsunuz diye birşey olacak demek de değil. Hatta psikolojik olarak kendınızı içerek daha iyi hissedebilir ve bebeğinize daha faydalı olabilirsiniz. Her anne kendi kararlarından sorumludur kimse karışamaz. Ben 8 ay önce bıraktım, yeni hamileyim. İnşallah bir gün siz de bırakabilirsiniz.