busbus35 begenmekten çok bir diğer arkadaşın dediği gibi ağır isimlere gerek yok değişik olsun diye koymayın tabi siz bilirsiniz illaki etkilenmiş anlami hoşunuza gitmiş olabilir ama söylenmesi zor okul dönemlerinde çocuklar dalga geçebilir bunları da düşünün lütfen çocuğu çok zorlamayacak isimler koyalım lütfen 🙏