Serpil34 çok korkuttular benide dinlenmen lazım haftalarca yatman lazım hareket etme dikişler patlarsa çatlarsa vs vs hiç öyle de olmadı inan hiç oturmadım da yatmadım da çok şükür ameliyattan sonraki gün parol aldım sadece , senin de öyle olacak inşallah. Tek sıkıntı karnımın alt kısmını hala hissetmiyorum ☺️ amaan o da varsın olsun yarın yanında yatan güzelliğe baktıkça dikişmiş ağrıymış hepsini unutacaksın düşeceksin sütünün derdine ☺️🍼