Tazeanne0134 Matilgan07 canım ben doğduğu ve 3 aylık olasıya kadar üni baby sarı kapaklı olan sıvı deterjanı aldım ama hiç memnun kalmadım bide çamaşırları yıkanınca çok pis sası sası koku olurdu sonra duru granül matik kullanıyorum ve çok memnunum yumuşatıcı olarakda abc kullanıyorum
Mmmerve123 Matilgan07 uni baby aldım bende yumuşatıcı önerilmediği için almadım ama kıyafetlerini yıkadım ilk makinada Uni baby o kadar kötü kokuyodu ki hemne en yakın markete gidip dalin granül aldım çünkü berbattı dalinden memnunum hemde güzel kokuyo
okroya Yumuşatıcı almadım bebek için pek önerilmiyor gördüğüm kadarıyla. deterjan olarakta duru granül matik aldım bikaç haftaya kullanacağım inşallah nasipse
Buyrenk Dalin aldım yumuşatıcıya gerek yok boşyere kimyasal birde dalan granül sabun tozu var aklımda güzel kokuyormuş
Jiji-m Matilgan07 canim doktorlar sadece sabun tozu öneriyor yumusatici kesinlikle kullanma duru granul matik kullaniyorum ve cok guzel kokuyo 🥰 60derecede yikayip 2 durulma yapman lazm tlsabun tozu kalmamasi icin kiyafetlerinde