Sabihak İlk gebeliğim kendiliğinden düşük olmuştu ve kanamam baya uzun sürmüştü doktora gitmiştim artık dayanamıyordum resmen bi ilaç vermişti o kesmişti isterseniz bi doktorunuza danışın uzun ve fazla kanamalar problem olabiliyor şimdiden çok geçmiş olsun