Kızlar 35+5 haftamızdayız 35+1 de kontrole gittiğimizde doktorum kilosu için 2500 üstü diyelim dedi yan durduğu için tam ölçemedi o yüzden bu şekilde söyledi bugün 2 arkadaşım sordu kilosunu 2500 dedim ayy çok az küveze girer falan dediler onu ye bunu ye günde 5 tane yumurta ye diyen falan 38. Haftamda sezeryan olacağım işte niye oluyosun olma bebek kilo alsın gibi bir dünya öğütler falan psikolojim çok bozuldu doktorum haftasına göre iyi demişti kontrolde ama kafama çok taktım kilo için ne yapmam gerekiyor 😔