Kızlar bende gebelik şekeri var yükseldiğinde nefes darlığı çektiğim oluyordu ama birkaç gündür şekerim yüksek değilken de nefes darlığı çekiyorum ve bu tam kasılma olduğu zamanlar oluyor. Yani karnım kasıldıkça nefesim darlanıyor. İnanılmaz bir sırt ağrım var zaten. 39+4 olduk. Neden böyle olur doğum belirtisi midir? Bilen var mı?