Doğum sancısı başladığında nasıl ayırt ettiniz. Bu doğum sancısı dedirten şey ne oldu. Ya 2. Gebeliğim ilkinde hem kendi sancımı hende suni sancı çekmeme rağmen şuan olanları ayırt edemiyorum. Çünkü o sancıları hiç hatırlamıyorum. Tecrübelerinizi ve ağrı tariflerinizi yapında arkadaşlar bari benm gibi olanlar biraz aydınlanalım :)