Eygm Ben 29 haftalığım doktorum kilosu 1450 gr dedi kayınvalideme söyledim o kadarcık mı dedi moralim bozuldu az mı gerçekten Haftaya göre sizinkiler nasıl
Babyy1S Eygm kayinvalideniz 2 3 kilo duymak istiyordu galiba neresi az 30dan sonra kilo alimi hizlaniyor 28 de 1100 demisti 30 da 1600 dedi suan 2155 kilosu 33 haftalgm
Aloneanqel 25 haftalığız. 28 cm 750 g dedi doktor. Bence kilolar gayet iyi. Kayınvalidenize bakmayın , onun sözüyle gidecek olsak 5 kilo doğar bebek herhalde ne bekliyormuş acaba
Kybele23 Eygm bundan sonra alır canım takma kafana asıl daha yeni başlayacak kilo almaya. Ben 38+3 oldum artık bebişim 3480 gr. 32de 1900 falan diye hatırlıyorum ben de
Tugbaayaz_01 Kybele23 bende 32 haftalığım 1700 kilosu düşük dedi doktor biraz kilo konusuna takıldım doguma kadar 3 kiloyu bulur mu acaba
Kybele23 Tugbaayaz_01 canım ben şu an 38+3 oldum dün doktor kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 3480 gr olmuş. 1 haftada 300 400 gr aldı son haftalarda üstelik ben beslenmede herhangi bir değişiklik yapmadığım halde. Hatta doktor artık çok da almasın annesi doğumda seni zorlamadın doğunca alır gerisini falan dedi düşün. O yüzden bence endişe etme. Alacaktır yeter ki sağlıklı olsun annesi.
esloka Eygm 1.bundan sonra alacak 2. Sağlıklı bebek 2500 ile 4000 civarı arası 3.doktor kilolu bebek marifetmiş gibi eskiler anlatır gebelik şekerinden haberi olmayanlar 6 7 kilo doğurduğunu idda eder demisti 4.Önemli olan zayıf doğmasından ziyade sonrasında kilo alabilecek iştahı olması 5.kaynanan bebek büyüyene kadar eleştirebilir takmamalı öğrensen iyi edersin hep başkaları ile kıyaslayacak
Eavsar Eygm 26.haftadayız 865 gr yanaklarıda tombiş tombişti kızımın hiç takılma bugün bende küçücük karnın damgaları yemiş biri olarak takılma derim 😂 amaan boşver konuşup dursunlar
tgce_brs Eygm benim 31+1de 1450 Gr di kayinvalideniz bunu duymasın😂 doktorumuz yeterli demişti aslında ama bende şimdi bı düşünmedim değil.saka bir yana sağlıklı olsun da doğunca alır kiloyu
guneysmom 28 haftalıkken tam 1300 gram 37 cm oğlum gayet iyi dedi doktor bencede iyi 🤗 sizinkininde kilosu iyi bence