Aysen-25 Ben 10+6 haftalığım ama uyurken hangi yöne uyuyacağımı bilmiyorum bazen sağ bazen sol ve bazen yüz üstü uyuyorum ama çok korkuyorum uyurkn bebeğime zarar veririm die ilk hamileliğim hiç bi bilgim yok bana yardımcı olabilirmisiniz😊😊😊🤔🤔🤔🤔
sevimlieyuboglu61 Aysen-25 uyku pozisyonu 26, 27. Haftadan sonra önemli o haftalardan sonra sadece sırt üstü yatmamak gerkeir . Sağ sol yatılabilir. Şu an daha minik yavrunuz nasıl rahat ediyorsanız bu günlerin keyfini çıkartın ❤️
Bsraskmn Aysen-25 yatabildiğiniz kadar yüzüstü yatın karın biraz büyüdükten sonra ne yüzüstü ne sırtüstü yatamıyorsunuz 😅
yigitalpinannesi40 Aysen-25 Şuan istediğin yöne yatabiliyorken yat canım sen ne kadar dikkat etsende vücut kendini ayarlıyor en rahat pozisyona uyku esnasında.35+6 yım ne sağ ne sol hiçbir şekilde yatamıyorum 😅
1PrensAnnesi Aysen-25 25. Haftadayım hala yüzüstü yatıyorum başka türlğ uyuyamıyorum çünkü ilk gebeliğimde de doktor yapmayın etmeyin derdi 33 hafta öyle yattım sonra karnım çok sivrildi yan yatmaya başladım sen nasıl rahatsan öyle uyu:) bebek sen rahatsan rahat
Ebru_06 yigitalpinannesi40 bizde 35 haftalığız oturarak uyuyorum diyebilirim hiç bir şekilde yatamıyorum 😔
Aysen-25 Yani 26 haftadan sonra önemli anladığım kadarıyla😊 3 buçuk aylık evliyim daha çok eksiklerim varr😊😊
yigitalpinannesi40 Aysen-25 Uyu canım benim yerime de uyu 🥰😃Doğurayım 18 gün sonra bende uyuyacağım insallah istediğim pozisyon da😀
Merveturksoy Aysen-25 O kesenin icinde kendini koruyor annesi karnın buyudugubda yüz üstü zaten yatamicaksin sırt üstü yatma genelde hep soluna yat bebeklerin beslenme borusu soldan geçer bunun için daha iyi beslenir
Naren1 Aysen-25 25. Haftadan sonra önemli şimdi fırsatın varken yatabildiğin kadar istediğin şekilde yat☺️ Son iki aydır uyur gezerim sol tarafım çürüdü sağ tarafım zaten yok uyku desen gram yok 😅
Aysen-25 Naren1 bu stres yüzünden eşime bile raht vermiyodum çok teşekkür ederim güzell annelerim benim❤❤❤
yigitalpinannesi40 Ebru_06 Oturur pozisyon da uyuma canım çok fazla kordon dolanması olabilir. Ben bacak arama yastık koyup yatmaya çalışıyorum ama sanki çocuk batıyor resmen senin de benim de az kalmış biraz daha dayanalım
Sahika8989 Eskiden sag solmus varmi acaba 😂 isteyen nereye yatiyosa yatiyordur 😂😂😂 bende buaralar hep sagima satiyorum doktor sola yat dedi ama sag daha rahat geliyor 🤦♀️
Ebru_06 yigitalpinannesi40 aaa dediğin iyi oldu valla bilmiyordum öyle de uyuyamıyorum ki mecbur dayancaz artık 3 haftamız kaldı
Nurelmas Aysen-25 ilk zamanların daha. Nasıl rahat uyuyorsan öyle uyu tadını çıkar. Sonra zaten sağ soldan başka pozisyonda yatamıyosun😁