Doğuramayan kulübünden selamlar an itibariyle 39+4 olduk ama oğluşumun gelmeye niyeti yok hala hiç bir belirtim yok doğum kanalına inmemiş inmeye çalışıyor dedi doktor 40+0 da çatı muayenesi olucam ilk defa eğer açılma varsa suni sancıyla doğumu başlatacak yoksa eğer sezeryanla alıcak kafamda deli sorular endişeler sağlıcakla kucaklarımıza alırız evlatlarımız inşallah hepimiz🤲🏻🤗