17 haftalık gebeyim ve bu gün kahverengi lekenmelerim oldu çok korktum daha önce bir düşüğüm olduğu için aklıma direk kötü şeyler geldi hemen doktora gittim bi iğne vuruldum birde hap yazdı eve geldim akıntım devam ediyor doktor bebeğin eşi aşağıda ondan olabilir dedi tecrübeli anneler başına böyle bir şey gelen var mı çok korkuyorum bazen batma gibi sancılı ağrılarım oluyor kısa sürüyor ama tedirgin ediyor 😢 yat dinlen dedi doktor bu durum zamanla geçiyor mu yoksa Allah korusun doğuma kadar böyle mi sürer