Nrsna çatı darlığın var doktor olmaz normal dedi kafası çıkar ama omuzları çok çekmek zorunda kalırım hasar kalmasını riske atmak için karşılıklı tamam demek zorundayız deyince ben tamam diyemedim. Hemde bebeğin kilosu hızlı artmaya başladı beklesek 4ü geçicek 4ü geçen bebeklerde yine sezaryen oluyor. Alttan kesik dikiş olana kadar karından olan aciyi çekerim dedim hemde bebeğimi riske atamadım 🤷♀️