Merhaba güzel anneler şuan 37. Haftamdayım. ben serklajlı 13 haftalardan stres üzüntü ağrı sızı ile bu haftalara gelmeyi başardım 32 de açılma dikişlere baskı doğum sancılarıyla 33 te dikişlerin alınması açıklığın 2,5cm çıkması ile acıların en üst seviyesini yaşadım hamd olsun dinlenme yatma dua derken bu gece itibari ile 37 haftalık oldum artık doğsun diyorum 4cm açıklıkla bu kezde o gelmiyor gelişimide bir hafta önce kızlar dua edinde doğurayım artık çok ağrım oluyo gelsin artık erken doğum riskiniz varsa kendinizi çok strese sokmayın doğum tarihi değişmez kader en büyük örneği benim 😊bu arada erkek isim önerilerinizi beklerim hala içimize sinen bir isim yok Görkem Ali olacak bulamazsam 🌸