Merhabalar🌸❣️ Detaylı ultrasonda Rahim damarlarımda daralma olduğu anlaşıldı.. Sizler böyle birşey hakkında bilgi sahibi misinizz? Tansiyondan dolayı olabilir dedi doktorum coraspirin kullanıyorum tansiyonum hep 7/11 gibi yükselmiyor iyi gidiyor.. Bebek gelişiminde sorun olabilir demişti perinatoloji 20.Hafta şuam 28. haftadayım