prensesim35 Merhaba kızlar 26+0 haftalık hamileyim izmirde yaşıyorum hepiniz duymuşsunuzdur deprem oldu çok şükür iyiyiz ama deprem anından beri kasıklarımda ağrı var çok şükür kanama vs. olmadı hastaneye gitmem gerekli mi
Serifeisitmir prensesim35 çok geçmiş olsun git canım doktora bir için rahat etsin panikle hızlı hareket etmiş olabilirsin belki ondandır ama yinede aklında soru işareti kalmasın
gozde_sarisoy prensesim35 allah yardımcınız olsun bol bol dua ediyorum 🤲 az önce bi bayan yazmıştı korkmaktan bebeğe bişey olmazmış kanama yoksa kanama olursa doktoru gel demiş ama yinede siz bilirsiniz 😞
236254 prensesim35 bende Elazığ yaşıyorum burdada deprem olmuştu ya hani odur budur panik atak oldum depremde bugün orayı duydum duyali çok kötü kasık ve bel ağrım var kardeşim de asker orda korkmuş yani deprem çok kötü ya Allah yaşatmasın hamileyim bende 14 haftalık ağrım var ağrı kesisci ictim
Narin prensesim35 Biz istanbulda olduğumuz halde çok kötü haldeyiz. Depremden beri karnımın sertliği gitmiyor 30 haftalığım çok stres yaptım. Ekran karşısında acınızı paylaşıyoruz. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.
prensesim35 Serifeisitmir saol cnm 16 aylık oğlum var oda da yatıyodu onun için panikledim onu alıp koşarak çıktım evimiz 2. Katta nasıl çıktım bilmiom😑
ymc0355 Benim de aynı şekilde iki kasığımda da ağrı oluştu ve bi tokluk oldu kanama yok çok şükğr inşallah bir şey yoktur çok gerildik
Serifeisitmir prensesim35 çok çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaratmasın 🤲 benimde ailem orda aklım kalbim duam hep sizinle
Suheda1 Bende izmirde yaşıyorum 32 haftalık hamileyim. Allaha şükür ağrım kanamam yok ama hareket etmiyor bebek depremden beri. Çok korktum stres yaptım. Birşey mi oldu acaba
prensesim35 Suheda1 bnmki ağrı var ama hareket var çok şükür normalde de mi böyle yoksa sadece bi gün mü bebekler büyüdükçe hareketleri de azalır inş bi sıkıntı yoktur
Reyhandemirbasaran Suheda1 hepinize geçmiş olsun. Tatli birseyler yiyip sol tarafiniza yatin imkanınız varsa. Sakin olmaya çalışın en önemlisi.
1453Sm34 Suheda1 hic hareket hissetmediyseniz bence acile bi gidin ve bebeginizin kalp atisini bi duyun derim en azindan iciniz rahatlar
Minikjelibonum Bnde aynıyım riskli gebeyim yatırırken korkudan kendimi yatağın yanına attm. Ağrım var rahmime bıçak batıyor gibi
Ozsen35 prensesim35 canım bende 20 aylık oğlumu kucakladım o anda panikte oldum tabi uzun bir süre kasıklarım patlıcak gibi ağırdı ama geçti çok şükür zaten bebeğimde çok hareketli şuan çok şükür iyiyiz ama uyuyamıyorum korkudan 😔