Kızlar meraba ii aksamlar 32 haftalik hamileyim ikindin biraz kasıklarıma agri girdi 15 dk sonra gecti agrisi aksam oldu yarim saate bir idrara kalkiyorum su gibi geliyor karnimda sertlesiyor ve bebegimde cok aşırı hareketli durmuyor sizce erken dogum belirtileri mi