Kızlar birkaç gündür sancılarım çıkıyor normal seyrinde 36+4 üm doktorum ufak sancılarımı gördü ve bana 5 Kasım’a sezaryen günü verdi yani 37+2 olduğumda alıcak bebeği ama benim düzensiz kasılmalarım hep vardı zaten sancılarım da 30-40 değişiyordu ve çok seyrekti bana biraz saçma geldi