El_if 37+6 haftalik olduk🤲sirtim belim kasıklarim cok agriyor 😭kasiklarimda sanki birseyler dolasiyor gibi🧐surekli idrara cikma bunlar normal mi kizlar ? Ayni seyleri yasayan var miiiii
feamtrmea El_if aynısıyım şuan bende akşama kadar kaç kere wc ye gittim hatırlamıyom çok baskı yapıyo dünden beri belim ağrıyo hep 🥺 hafif adet olcakmışım gibi de sancım var sabit 🤔 bakalım bekliyşruz neler olacak 38+2☺️😄
Susamveben Normal tabiki canım son zamanlar artık yalancı kasılmaları yaşıyorsun dinlenince geçiyorsa sorun yok
BerkSinem Benimde aynı canım 37+4 günlük hamileyim akşam kustum hatta sonra kasıldı karnım sancı girdi yattım uzandım biraz geçti gibi rabbim bi seste kurtarsın cümlemizi inşallah 👼🏻👼🏻