kızlar 38+4 haftalıgız bugün hastaneye gittim yürüyüş olsun diye arabayla gitmedim. çarşıdaki işlerimide hallettim alışveriş felan ama çok yoruldum işlerim uzun sürdü eve zor attım kendimi bacaklarım çok ağrıyor ve geldiğimden beri hareket edemiyorum karnımın aşağısı acayip ağrıyor yürümekte zorluk çekiyorum yürüyünce ağrıyor uzanınca ağrı yok ama en ufak hareket edemiyorum hemen ağrıyor neden böyle oldu bu doğum belırtisımı acaba? bu arada geldiğimden beri kasılmaların oluyor bebeğim bugün çok daha hareketli