_TuBaa_ Zeynep1122 Bende iki isim koymayı düşünüyorum… Ama denilen hep, isimlerin yan yana uyumlarından çok iki ismin yüklediği anlamlar önemli imiş. Örnek 1.ismi sakinlik 2.ismi hırçınlıksa çocuk gelgitli oluyormuş😳
1PrensAnnesi Zeynep1122 Taha oğlumun adı öyle başarılı çocuklar oluyorlar ki sırf bu yüzden koymuştum bende biraz hareketli oluyolar sadece onada alışılıyo ama Mert yerine Taha Kerem daha iyi olur Mert sert ve net bi isim Tahanın sadeliğini kırmış Keremle daha beyefendi
Zeynep1122 Essaismail çok güzel isim adıyla yaşasın 😀 eşimin adı Mehmet, Mert ile uyumlu olur diye istiyorum Tahayı da o istedi sureden etkilenerek 🤗
Essaismail Zeynep1122 biz de öyle sure ismi olduğu için çok beğenerek koyacaz sizinkide adıyla yaşasın hayırla sağlıkla dünyaya gelsin 🤲💙
Zeynep1122 _TuBaa_ aa ilk defa duydum ama iki ismin anlam olarak da uyumuna dikkat ettim ben onu da araştırdım aslında ama elimden geldiğince teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için ☺️🥰
balonnn Hayırlısı olsun canısı gönlünden ne geçiyorsa onu koy Rabbim sağlıklı kucağına Almayı nasip etsin😘😘😍😍😍😍😍😍😍😙😙😙😙😚😚😚😚😚😚😚😚😙😙😙😚😚😚😉😉😉😉😉😉😉
Zeynep1122 balonnn çok teşekkür ederim canım iki isim de çok kararsız kaldık 🙈 ikisi de geçiyor sizlere sorayım dedim ☺️
Njlaus Zeynep1122 ikisinin uyumuda cok guzelmiş gercekten ama sanki Taha Mert daha hoş😍 erkek ismi gercekten zormus bizde hala bulamadik bende size sorayim Yusuf Asaf mı Yusuf Mert mi bizde bunlarda kaldık😄 saglıkla gelsinler bebislerimizz💐💙