18+3 2. Gebeliğim ben de başında tansiyon yüksekliği yaşadım. Doktorum yediklerime dikkat etmemi söyledi tuzu ve hamur işlerini yasakladı. Ve tiroidim de yükselmişti onun için de ilaç kullanıyorum. Bu haftaya kadar geldim çok şükür tansiyonum hep normal. Doktorum tiroid ilacının da tansiyonu etkilediğini söylemişti.