Selam kızlar benim bu 3. Gebeliğim her gecn bacak agrilarim artmaya devam ediyor iki oglum normal dogumla dunya geldi ama sonrasi bacak agrilari daha da siddetlendi simdi bu gebeligim de sezeryan olmak istiyorum ama korkuyorum da ya daha da kotu olursam diye benim gibi ayni durumda ol var mi