Aylalalalong Kubrahr ben 3 buçuk aylıkken hissetmeye başladım onun olduğuna okadar emindim ki yanılmadım 😊 17+4 olduk hala hissediyorum çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤
EB1661 Kubrahr sen yinede kendini 24 haftaya ayarla ilkler geç hissediliyomuş canım bende 20 haftamda hissetmiştim şuan 27 hafta her hafta dahada netleşiyo sağlıkla gelsinler inşAllah ❤
Busegul35 İlk gebelikte genelde geç hissedilir 18 19da kalp gıbı atar pıt pıt 25te net hıssedılır bnce
oykuduru21 Aylalalalong bizde 14 haftalık olduk sanki seyirme gibi bişeyler oluyor bebek hareketi mi acabaa 🙄
Bkorta Ben ikinciye hamileyim şu an 14 haftalık elimle rahmimi bulup üstüne bastırınca altında pıtır pıtır oynuyor miniğim :)
Damla_190 Benimde ilk hamileliğim 16.haftada hissetmeye başladım gıdıklama gibiydi.şuan 19+3 üm ve tekmelerini hissediyorum.🥰🥰
cgla29ony Valla 18+4 haftalık oldum an itibari ile ara ara his ediyor gibiyim ama öyle tekme tokat daha girmedi bana 🤷😂 saglikli olsunda tek Allah’ın izni ile 🤲🧿