Merhaba arkadadlar 11+2 gunlugum prilam dr kuĺlanyorum 1 kutu bitti onsuz duramiyorum 1 gun icmesem gunum.mahvoluyo doktorum onerdi fakat bu ilac bebege zarar verirmi nette yazilanlar cokta ic acici degil..bu ilaci kullanip bebeginde sorum olmayan arkadaslar bana bi crvap verirmisnz lutfenn