Merhaba, hamileyken covid ilacı kullanan var mı, ya da kullanmış olup doğum yapan veya tanıdığı olan?
Ben hamileliğimden haberim olmadan bir doz covid ilacı kullandım 😔 sonra hamile olduğumu öğrendim. İlacı bıraktım hemen. İlaç ağır ve gebeler için kesinlikle kullanılmamalı. Şuan bir sıkıntım yok fakat ileride bir sorun oluşur mu bilmiyorum.. Tanıdığı olan varsa belki bir fikir oluşur durumla ilgili