Aleynur 26+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini az hissediyorum acaba normal mi ? Bu durumda olan varmı acaba
EB1661 Aleynur Bende 26+5 im canim normalde çok hissederdim hareketini 26 girdigi gün 3 4 gün geceleri bi bıt belki çok azdı yanı ve kasıklardaydı hareketi hep onceleri göbek deliginin oralarda olurdu bende bi endişeye kapılmıştım gebelik şekerim çıktıgı içinde tatlı şeker yönlenemiyodum ama 2 gündür çok şükür göbegin heryerinden oynuyo sanırım bu haftalarda kendine rahat etcek pozisyon ayarlıyo bilemedim ama sen azda olsa hissediyosan bekle azcık biz hissetmesek bile hareket ediyolarmış ❤ sağlıkla gelsinler
Dilara1503 Aleynur 24+2 de bazen az bazen çok oluyor doğuma kadar endişemiz geçmez demek annelik böyle bir şey Rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah kavuşmamızı 🤗🤲🌼🌼
Tugce_Akgun Aleynur hiç merak etme canımm normal aynı endişeleri yaşadım üst üste kontrole bile gittim. Sıkıntı yapma bebeğinde hissetmesin😘 hamişliğin tadını çıkar 🥰 iki haftaya kadar eşinde gözle görülür şekilde anlar 😍
Aleynur Myminik sürekli o hareket etsin tekmelerini daha kuvvetli hissedeyim diye tatlı şeyler yiyorum sürekli ama eşim bile daha hissrtmedi kızımın tekmelerini bu beni üzüyor 😕
Myminik Aleynur annelerin elini sanki hissediyo babalar biraz daha gec hisseder. Hepsi normal canım, hamileliğin her haftasının sıkıntıları farklı oluyo biz annelercin ozde hic bi sorun yokken😊
Aleynur EB1661 teşekkür ederim icim rahatladı gerçekten sürekli onu düşünüyorum kötü birşeyde düşünmek istemiyorum ama hareketsiz oluncada üzülüyorum canim
EB1661 Aleynur çok iyi anlıyorum bende o wndişeye kapildım ama sonradan düzeldi çok şükür sende stres yapma ona yansımasın 🙏
Aleynur Dilara1503 amin tatlım gerçekten annelik çok farklı birseymis Rabbim isteyen herkese nasip etsin herşeyden önce tek onu düşünüyorum hele doğunca neler yaparız bilmem 😊
Zynpasln Aleynur ya benim de 25 haftalık oldu, bugün çok az bir kaç defa hissettim ve bende tam şuan bu nedenden happymoma girdim acaba yaşayan var mı diye. Şimdi biraz rahatladım, yani var ama çok az ve kasığımda hissediyordum bebeğin hareketlerini
Tugce3526 Bende 22+5 hftalık hamıleyım harektlerını daha net hıssedemıyorum sankı bazen kasıklarımda bısey pıt pıt yapıyo atıyo gıbı o kdr normal mı sızce daha erken mı tam anlamyla hısstmek ıcın
8152 35+6haftaligim bende aynı durumdayim çok az hissediyorum buda beni çok korkutuyor bazı günler çok haraketli bazı günler ne yaparsan yapıyım ses yok oglumdan rabbim hepimize sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah AMİNNNNNN
Aleynur 8152 amin canim inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Allah’ım senin az kalmış bizim yol uzun daha 😊