isimsizbebek Arven91 ben de Alibeyköy de oturuyorum. Türkiye Hastanesi’nde doğum yaptım. Cok memnun kalmıştım. Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesi’ne gidenler de var. Burda çok post açıldı. Arama kısmından bakın isterseniz
Aybukeeee Arven91 canim bende turkiye hastanesine gidiyorum doktorum ayse meryen uslu inanilmaz ilgili alakali bir doktor telefnda dahi surekli irtibatta hastane calisanlari ebeler cok ilgili
Aybukeeee isimsizbebek normal dogum muydu rahat miydiniz benim ilk dogmum biraz stres var acikcasi ama domtorumada cok guveniyorum inanilmaz guvende hissettiriyor
isimsizbebek Aybukeeee normal doğum olarak ilerliyordu..ben kendi isteğimle sezaryan a döndüm. Ayşe hanım da ısrar etti ama ben yapamadım. Çok memnundum ondan cok Güler yüzlü bir doktor. Bir daha dogum yapmak nasip olursa onu istiyorum yine.