busrasevim Kızlar yenidoğan kaç tane aldınız çoğunlukla ne aldınız ve ne kadar kıyafet aldınız bugün başladık alışverişe kafam çorba oldu lütfen yardım edin en gerekli aldığınız veya gereksiz almayın boşuna dediğiniz şeyler var mı yardım edin lütfen 😭
91ARIN91ASK busrasevim ben çok bişey almadım herkes farklı şeyler dedi 03 aldım 3-6 az aldım büyüdükçe alırım diye Fuzuli harcama yapmadım ama küvetine kadar da aldım
kubra_c busrasevim 0-3 ay çok almanıza gerek yok 10tane takım olsa yeter örneğin oda yıkanırken beklememek için bir -bir bucuk ay sonra giyemiyorlar çünkü. Kalanı 3-6ay alabilirsiniz ki bence oda çok çok dolap doldurucak kadar gereksiz. Mesela ben 0-3 ay sadece tulum alıyorum alt üst takımlar lastikli olup göbek kordonunu acıtmasın diye fikir olabilir🌸