Mervensn1 Habibee123 bi yakınım olmuştu doktoru bebeğe geçmeyeceğini söylemiş çabuk atlattı beslenmeme ekstra dikkat ettim bol bol dinlendim demişti ilaç falan verilmemiş sanırım umarım kısa sürede atlatırsınız 🌸
Cevirmenanne Habibee123 canım ben kendim 8 haftalık hamileyken covid geçirdim bebeğe bi zararı yokmuş korkma bol bol meyve tüket bol bol su iç ve sıcak duş al Allah’ın izniyle birşeyin kalmaz 💜
Minnakuzum Ben şuan hastanede yatıyorum 18 haftalk hamıleyım test sonucum negatif cıktı ama degerlerım covıtli hastaların gıbı yuksek cıktıgı ıcın yatıs verıldı antıbıyotk kan sulandırıcı başlandı bugun 5. Günüm on gün yatırıyolarmış