incikinannesi Kızlar 10+6 yım kuyruk sokumumda ara ara şiddetli ağrı oluyor yürüyünce falan sizin de ağrıyormu normalmidir bilemedim, bilgisi olan var mı konu hakkında
sugarfamily incikinannesi benimde öyle2 gündür doktorum çok yorma kendini demişti ama 20 olduk biz 🤷♀️
Esensibel incikinannesi 18. Haftaya kadar benimde oluyordu hatta bir gün markete giderken yürüyemedim ağrıdan kramptan ama sonrasında kesildi. Doktorum vücut hamileliğe hazırlanıyor rahim büyüyor ve bünyen daha zayıf olduğu için hissediyorsun demişti
esloka incikinannesi bana önceleri magnezyum verdiler biraz gayda etti ileriki haftalar da oda is gormedi
incikinannesi sugarfamily bir kaybım oldu 20 haftalıkken bu ikinci gebeliğim hiç iş yapmıyorum annem sağolsun yanımda Bugün biraz yürüdüm direk ağrıdı hep böyle oluyor merak ettim
deletedmom357 sugarfamily cinsiyet ne senin canım ☺️ kuyruk ağrısı erkektir diyorlar genelde tabi yalan mi gerçek mi bilemem
incikinannesi Tgbab İnşallah doktora gittiğimde ağrım var diyim magnezyum istiyim dizlerim de çok sızlıyor
sugarfamily incikinannesi yanı bana öyle demişti bende sizin gibi temizlik yapıp yorulmuştum iki gün önce arkadaşların dediği gibi magnezyum kullanıyorum bende ama daha çok kasik ağrıma ıyi geliyordu kuyruk sokumu sadece dinlenince hafifliyordu. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin sağlıkla insallah
Aksoytetik incikinannesi geçmiş olsun canım öncelikle yakın süreçte zedelenme vs oldu mu olduyssa o sıkıntı yaratır ben hamile kalmadan bir yıl önce düşüp zedelenmişti şuan 27haftalıkım tetikliyor yine Doktorum 5 dakika iş 10 dakika dinlenme diyr telkin etti
incikinannesi Aksoytetik çok önceden düşmüştüm belki ondandır canım bi çok neden olabilir dediğin gibi ne kadar istirahat okadar iyi bizim için
Beertal 35 haftadayım 2 gündür kuyruk sokumu ağrısından kıvranıyorum. Rahmin büyümesiyle alakalı olduğunu söylemişti benim doktorum
Aksoytetik incikinannesi doktorunla mutlaka paylaş bunu doğum yöntemini etkileyebiliyor benim sezeryan olma ihtimali yüksek şuanda kuyruk sokumundan ötürü
Nuray23 incikinannesi canim benimde kuyruk sokumum agriyor. Daha bugun sordum ben. Daha oncesinde dusmusmuydun dedi. Bende evet dusmustum dedim ondan dolayi agri yapar dedi. Sert yerlere oturma dedi bide eczaneden simit alip onun ustune oturmami tavsiye etti gittigin heryere gotur ona otur dedi. Basma yapilabilecek bisey yok dedi yani..
incikinannesi Nuray23 çok geçmiş olsun, teşekkür ederim bilgilendirdiğin için böyle devam ederse ben de simit alıyım iyi fikir