AHFKASAP Merhabalar. Daha önce doğum yapanlar acaba herkesin doğum öncesinde nişanı geldi mi? Yoksa nişan gelmeden de direk sancıları başlayıp doğum yapan oldu mu?
1prensesannesi AHFKASAP her doğum da farklidir canım benim suyum geldi öyle doğuma gittim. Kiminin nişanı gelir kiminin sancısı tutar
Evaask AHFKASAP benim akrabamın gelmemiş daha dün konuştuk. Sezeyan oldu ondan mı bilmiyorum. Ama hamilelik boyunca hiç akıntısı da olmamış
Bgmbgm AHFKASAP valla cnm beklemedeyim ben de ilk gebelikte suyum geldi anlamadan 37 .haftada doğum yaptım bunuda 39 oldu ne Nisan ne sancı yok bakalım iyce bunaldım ilk WC de peçete ile siliom 😂 sonra yikiom iyce sasrdim gelirse görmezsem die x😂😂
AHFKASAP Bgmbgm Ya sorma ben de öyle yapıyorum. 39+6 oldum ara ara bel ve kasık ağrım var ama hep düzensiz. Bakalım ne olacak 😂