Lebis6 Merhaba Annişler 🌼🤗 bişey farkettim bilgisi olan var mı ? 2 gündür limon yedikten sonra şekerim çok yüksek çıkmadı limonun şekeri dengeliyor mu acaba ? yada benim yediklerimle mi alaka lı acaba Dengeli gitmesi 🥺
sevara Lebis6 evet dengeliyor. Ben yemekleri bile az tuzlu hatta tuzsuz yapmaya başladım baya düşdü şekerim sizde deneyin.
Lebis6 bus91 sorduğuma göre bilmiyorumdur 🤷🏻♀️🙄 tansiyonu düşürdüğünü biliyorum ama şekeri duymadım 🤨
Lebis6 Seroli evet canım ama dengeliyor sanki bi dilimi posasıyla birlikte yiyince abartmamak lazım sanıyorum onuda bu şekilde deniycem sürekli ölçüyorum şekerimi 🤷🏻♀️