Madeleine Selam kızlar Haftalık hamileyimm Daha önce 13-15. haftalar arası kanamalarım oldu progestan iğne ile geçti şuan artık şükür bir sorun yok. Detaylı ultrasonda risk yok, 2 haftada bir doktora gidiyorum risk yok ama şu endişelerim asla asla bitmiyor ya☹️ İnternetten çok okuyorum bir anda kendi kendine kalbi duran bebekler okuyorum ben de 2 saat hareket etmese endişeleniyorum…Yana değil sırtüstü yatınca endişeleniyorum…Napsam ya nasıl geçer bu korkularım?:( Tabi ki kaderin önüne geçilmez ama yapabileceğim bişey varss da onu deneyim valla delircem:(
Seroli Madeleine canım çok normal endişelenmen.çünkü anne oluyosun sadece birazcık daha az düşünmeye çalış.sürekli her şeyin güzel olacağını düşün inşallah sağlıkla kucağına alıcaksın bebeğini
MihricanA Madeleine Kendimi gördüm okurken suan biraz sancim var hatta o kadar korkuyorum ki bisey olacak diye
ESMAARAS Madeleine canım aynı senın gıbıyım bu okuduklarım psıkolojımı bozdu hamılelık hassas bır durum bende okudukca ıcıme korku gırıyo ama Allah omur vermısse oyle boyle gelır bebis ınsallah
Madeleine Seroli ya inşallah öyle bazen dediğin gibi düşünüyorum bazen de türlü türlü şeyler yani:( teşekkürler canım 🙏