AyeGlKarabulut arkadaşlar benim bebeğime geçen hafta gittiğimde 17+4 tü gr 267 dedi doktoe bişe demedi sakıncalı vs diye ama az önce facede yazmışlar hemen hemen aynı haftalar ama benimki fazla çıktı biriside şeker varmı dedi sizin bebekleriniz kaç gr
Ece06 AyeGlKarabulut bende de 18 haftalık gittiğimde 250 gr dedi doktor her hangi bi durumdan bahsetmedi ama sen kendin de içini bu yönde endişelendirme bence bi daha ki kontrolünde doktoruna gittiğin zaman sor
AyeGlKarabulut Ece06 üç hafta sonra detaylıya gel dedi doktor ama bilmiyorum işin garibi gebelikte şekri çıkanlar aşırı derecede şeekrli canalrı iatiyor ben ilk oğlumda tatlı dondurma çok yedim bu da erkek ama şekerli bişe yedimmi içim almıyo bir hurmayı bile bitane yiyim canım başka istemiyo