Merhaba herkese 15 haftalik hamileyim yaklasik bir aydir falan goguslerim cok hassas sis ve sanci yapiyo hamilelikte normal biliyorum sütle alakali ama asiri sanci yapiyo bicak batmasi gibi sizlerdede oluyomu bide gogus bolgemde ve boynuma gerdanima dogru damarlar baya baya belli oluyo harita gibi beyaz tenliyim ondanmi acaba