Kızlar yaklaşık 2 haftadır kabızlık çekiyorum dk. Randevum bugündü ve kullandığım kan hapından dolayı olabilceğini söyledi duphalac yazdı ve kullandım kullandıktan 5 dk sonra tuvalete çıktım ilaç kutusunun üzerinde kullandıktan sonra 2 3 gün içersinde etkisini gösteriyor yazıyor bende hemen gösterdi bitiş tarihi kasım 4 yazıyor kasım 4den sonra kullanmamammı gerekiyor anlamadım bilgisi olan bilgilendirebilirmi 🙏🏻