Ya benim adetime de 11 gün var kızlar ama sol yumurtalığım ağrımıyor ama çok sert. Geçtiğimiz pazar pazartesi de yumurtlama günümdü. Döllenme olmuş olabilir mi, pozitif olduğunu öğrenmeden önce böyle bir belirti olmuş muydu?
Bir de bir kimyasal gebelik yaşadım, o zaman adetime 3 gün kala görmüştüm ben de çift çizgiyi.