Mervedumankaya Kızlar merhaba. Bugün öğleden beri ara ara belime sancılar giriyo daha 27 hafta 4 günlüğüm. Sizce doğum sancısıyla bi alakası var mı? Doktoruma da yazdım yanıt bekliyorum
burcuali38 Mervedumankaya benim doğum sancım belimden başlamıştı haftan erkenmiş ihmal etme bence bi acile gidin
Efebilal Mervedumankaya doktora git canım 32 haftalık oldum kasılmalarım oldu acile gittim nstde sancı çıktı iğne ilaç serum verdiler evde istirat halindeyim sende ihmal etme sakın geçmiş olsun
Mervedumankaya burcuali38 Belimde sancı var ara ara vuruyo bebeğim de inanılmaz hareketli ne yapıcağımı bilemedim karnımın belli bir bölümü sertleşiyo sonra düzeliyı
burcuali38 Mervedumankaya acile git canım çünkü haftan daha erken eğer doğum başlıyorsa durdurmaya çalışırlar sabahı bekleme bence
Mervedumankaya Kızlar bugün çok giremedim yazamadımda doktorun şansa izne çıkmış başka doktor ilgilendi. Açılmam yok suyum normal magnezyum verdi tek kullanmamda kasılmalarım düzeldi çok şükğr
burcuali38 Mervedumankaya ne demek canım merak etmiştim seni haftan erken olunca aklıma takıldık.İnşallah sağlıkla alırsın kucağına 😇❤