kızlar 9. haftaya giricez ama malesef benim bebeğim hala görünmedi. doktor boş gebelik dedi haftaya (9. hafta) gel tekrar bakalım eğer embriyo oluşumu uoksa kürtaj dedi. 4gün önce hcg yaptırdım 7500 çıktı bugün tekrar yaptırdım 4800 çıktı. boş gebelikten şüphelenmemek için başka dayanağım yok değil mi ? başına gelen var mı? 9. haftada bebeğin oluşımunu gören var mı ? çok üzüldüm gerçekten. ilk gebekik bu arada. Allah herkese gönlündekini versin amin