Gzmdkdrnblt Kızlar merhaba şuan çok hastayım covid testi yaptırdık şirkette şükür negatif çıktı ama nezle ve grip gibi birşey oldum evdeyim iyice agirlastim baş ağrım var. Parol yok ama parol plus var siz içtiniz mi ? Yada nezle grip için önerisi olan var mı ?
Gzmdkdrnblt snm1- banada parol demişti de bende parol plus var içsem birşey olmaz sanırım. Yoksa baş ağrım geçmeyecek
harikavas Gzmdkdrnblt pluslar da fazla kafein içeriği olduğu için önerilmiyor hamilelikte parol yada minoset kullanmanız daha iyi