Kızlar normalde hep tersi post açılır ama dünden beri bebeğim aşırı hareketli böyle dakikalarca ritmik vurdu bugün sanki kalp atışı gibi. Bugün biraz fazla yattım işim falan yoktu genelde yattım acaba ondan mı ama sabahtan beri hiç durmadı nerdeyse ara sıra da sanki böyle çırpınır gibi hissediyorum hareketlerini. Korktum açıkçası. Var mı böyle hisseden ? Doktoruma söylemeli miyim