Ankara-06 13 aylık sezeryanla doğumum oldu şimdide 31 haftalık gebeyim bi anda adet sancısı gibi ağrı başladı ve dikişimin bi parmak üzerinde sanki kesilmiş sıddetli sızı var öne eğilince dik durunca her türlü acıyor basına gelen varmı araları böyle kısa olan
Hnfth Ankara-06 yani bendede oluyor ara ara öyle ağrılar ama sürekli değil canm benm arasında 20ay faln var ama
demet1e Ankara-06 ilk sezeryanda arası çok yakın doktorunuza dikiş yerlerini bi kontrol ettirin incelme mi var diye.
Sinemcetin20 Ankara-06 benim araları cok oldgu halde surekli oluyodu 32de dogum oldu sancim başlamıştı 22gun oldu bebek kuvezde
Ankara-06 Sinemcetin20 peki sancım olduğunu nasıl anlayacağım devamlı suan adet sancısı gibi kasıklar ve göbeğimin yan tarafları ağrıyor ilki suni verilecekti günü dolduğu için plesantası kopmuş orda fark edildi zorunlu sezeryan oldu
Sinemcetin20 Ankara-06 benimde oýleydi yanlarmda belimde kasiklarmda ağrı vardı tuvalete cok gitmye başladım karnim taş gbi oldu 1gun sürdü bu ben koronadan dolayı hastnede kalmadım doktorum cok fazla sancimin oldgnu dikslerimn patlicagni gece yarısı sezeryna alicagni söylemişti bende panik atak oldgu icn imza atıp ciktm tabi sbha kadr agrım kesilmedi sabh tekrar gittm hastneye
Ankara-06 Sinemcetin20 suan hafifledi çok şükür ama tamamen geçmedi bakalım çantamı hazır edeyim bende ne olur ne olmaz :(
Sinemcetin20 Ankara-06 aynn bende tesadüfen dogum edicegm gün cantami hazrladm bi kaç saat snra ssncilarm artti