19.haftamdayım üç gün önce gece lavobada bir miktar kan geldiğini gördüm bekledim biraz; ikinci sefer tekrar gittim yine aynısı olunca acile gitmeye karar verdik. Kendi doktorum olmadığı için muayene olmadım sadece bebeğimin kalp atısını duymak istedim. Ertesi sabaha kadar kanamam devam etti lavobaya gittikçe.kendi doktoruma gidip muayene oldum vajinal kanama görünmüyor idrar kaynaklı olabilir dedi. İdrar tahlili verdim onlarda temiz çıktı. Doktorum ıstırahat etmemi söyledi düşük riski değil şuanlık dedi ama biraz sancılarım var kanamam durdu çok şükür. Böyle bir olay yaşayan var mı acaba ?