Ayzylmz Kızlar hayırlı akşamlar öncelikle depremi hissedenlere çok geçmiş olsun. Canlarım ben 26.3 günlük hamileyim doktorum 75 gr şeker yüklemesi yazdı bir ay içerisinde yaptır gel dedi yaptıran var mı ve sağlık ocakları yapıyormu onu soracaktım 😍
E-v-A101 Ayzylmz bende 26+3 üm canım ama geçen haftalarda yaptırdım 50cc verdi bana. Birşey çıkmadı bir daha yap da demedi
Bilibon Her saglik icagi yapmiyo bi danisin bn bizimkine sordum yapmiyoruz dedi mecburen bastane yollari gozukucek gibi gerci bizim daha var zamanimiz bakalim