Merhaba
Bende 3 sene önce kronik ürtiker teşhisi kondum tamda düğün zamanı çok ataklar yaşadım,
Çözümü oldu, tıpta ciddiye bölümüne gittim kortizonla alerji hapını kullandım kombine yapıldı, bu süre zarfında da yediğime acayip dikkat ettim.
Gluten şeker ve tuz paketli gıdaları hepsini çıkardım. Kuş gibi rahatladım, gluten özellikle çok farkediyo, daha sonra 2-3 hafta sonrasında yavaş yavaş glutene döndüm bidaha da ürtiker olmadım.