36+4 haftalık kızıma gebeyim. Bu haftaya kadar olan hareketleri çok net hissediyodum ama bu hafta hareketleri çok olmasına rağmen belirgin değil yani var yok arası neden olur acaba tecrübeliler yardım edebilir mi. Birde suyumuz biraz fazla bununla ilgisi var mıdır :(