elif_yetimoglu_ Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim çok sancılı bir diş agrım var yüzüm şişik acile gidio serum taktırdım doktor cefaks 500 mg antibiyotık verdi aranızda kullanan varmı bebeğe bişey olmaz dedi doktor ama yınede endişeliyim çok agrım var 😢
elif_yetimoglu_ İlacı kullanmadım çok tedırgınım Canım acaba kullanan varmı bu ilacı bı yan etkisini gördükler mi diye sordum bende çok agrı cekıyorum yanağım şişik aşagıya doğru sarkmış durumda çok kötüyüm çok iyi anlıyorum 😢 Cnsugur
Gofrett elif_yetimoglu_ iyi akşamlar eşim diş hekimi ona sorrdum, gebelik durumu olan hastalarına o da bu ilacı yazıyormuş, tabi siz içinizin rahat etmesi amacıyla kadın doğum doktorunuza da sorun mutlaka🙏🏼