Ben ilk doğumu sincan lokman hekimde yaptım. Tüm kontrollere devlete gittim sadece doğuma ibrahim hocaya gittim çok kolay bi doğumdu cok mennun kaldım ve şuan 36 haftalık hamileyim başından beri ibrahim hocaya gidiyorum mükemmel bi hoca siz sormadan her şeyi detaylara kadar anlatıyor ilgili alakalı işinin en iyisi.